Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: cartuse de toner pentru imprimante si copiatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 205699
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Dolj
Cod de identificare fiscala: 11485726
Adresa: str. Eugeniu Carada nr 13 A, Craiova
Telefon: 0251306100
Fax: 0251306099
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: cartuse de toner pentru imprimante si copiatoare
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de consumabile originale pentru imprimante si copiatoare conform caietului de sarcini.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 15.05.2009 12:14)
Data publicarii: 04.05.2009 11:30
Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2009 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Eugeniu Carada nr 13 ACraiovaDolj
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2009 18:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
SEAP
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Desi s-a adus o clarificare la caietul de sarcini prin publicarea in SEAP a , ,clarificare nr.1" subzista in continuare incalcarea prevederilor art2(2)a-b din OUG 34/2006 prin neeliminarea frazei existenta in continuare in caietul de sarcini: "NU se accepta for use, refill-uri, compatibile.."