Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Consumabile pentru imprimante
Detaliu pentru invitatia numarul 197582
MINISTERUL APARARII - U.M. 02545
Cod de identificare fiscala: 4267052
Adresa: soseaua Panduri nr.68-72, Bucuresti
Telefon: 319.59.67, 319.48.80/253
Fax: 319.59.67
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Consumabile pentru imprimante
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE - 15 loturi conform caietului de sarcini
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 27.03.2009 11:32)
Data publicarii: 09.03.2009 20:28
Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2009 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: soseaua Panduri nr.68-72BucurestiBucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2009 18:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: -
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare), Situatiaeconomico-financiara, Capacitatea tehnica si/sau profesionala, Informatii privind sistemul de management al calitatii
exclusiv din SEAP
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Intrucat in procesul de evaluare s-a strecurat o eroare, in sensul neevaluarii corecte a unui op economic desi avea documentele de calificare integral depuse in SEAP si in temeiul art 209 alin (1) lit d si alin (2) lit a si b autoritatea contractanta hotaraste anularea procedurii de achizitie si republicarea sa in termen de 3 zile de la luarea prezentei decizii.