Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Contract de furnizare Lapte praf pentru copiii cu varste cuprinse intre 0-12 luni, conf. prevederilor art. 5 din anexa 1 la Ord. MS 267/2006
Detaliu pentru invitatia numarul 309582
Directia de Sanatate Publica a Judetului Arad
Cod de identificare fiscala: 3519496
Adresa: Str. Vasile Goldis nr.5, Arad
Telefon: 0257 254438; 280449
Fax: 0257 230010; 280068
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Contract de furnizare Lapte praf pentru copiii cu varste cuprinse intre 0-12 luni, conf. prevederilor art. 5 din anexa 1 la Ord. MS 267/2006
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15511700-0 - Lapte praf (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionarea de Lapte praf conform prevederilor art. 5 din anexa 1 la Ordinul ministrului sanatatii si al ministrului administratiei si internelor nr. 267 / 1253 / 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 321/2001 privind acordarea gratuita de lapte praf pentru copiii cu varste cuprinse intre 0-12 luni, care nu beneficiaza de lapte matern. Se va achizitiona un singur tip de formula, acceptabila pentru orice varsta cuprinsa intre 0 si 12 luni.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 11.08.2011 15:00
Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vasile Goldis nr.5AradArad
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 56, 451 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a candidatului /ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare), Situatiaeconomico-financiara, Capacitatea tehnica si/sau profesionala
- Documentatia de atribuire si Nota justificativa pentru alegerea procedurii sunt publicate in SEAP.-Garantia de participare este de 1000lei.