Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Contract de lucrari de amenajare arhiva generala spital
Detaliu pentru invitatia numarul 310610
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIU
Cod de identificare fiscala: 4240898
Adresa: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sibiu
Telefon: 0269 / 215050
Fax: 0269 / 215434
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Contract de lucrari de amenajare arhiva generala spital
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de amenajare arhiva generala spital
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.08.2011 14:00
Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4SibiuSibiu
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 219, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia pers. a ofertantului-Decl. privind neîncadrarea în sit. prevazute la art. 181, din OUG 34/2006-Decl. privind eligibilitatea-Decl. privind neincadrarea in prev. art.69^1, din UOG 34/2006-Certif. de particip la procedura cu of ind-Certificat constatator -Certificate de atestare fiscala -Certificat de inregistrare fiscala si I.M.M. (cf legii).Situatia econom-financ-Fisa de inf. gen. din care sa rezulte CA pe ultimii 3 ani.Capacitatea tehnica si/sau profesionala-Fisa experienta similara (in ultimii 5 ani). Se va completa Formularul 7-Asigurarea calitatii lucrarilor, protectia mediului si managementul sanatatii si securitatii ocupationale. Se vor prezenta : -1copie dupa certific. ISO 9001 sauechivalent-2copie dupa certificatul ISO 14001 sau echivalent-3copie dupa certificatul OHSAS 18001 sau echivalent.Garantii-garantia de particip 4380 lei.-garantia de buna executie-5%din val fara TVA a contract. atribuit.
Din SEAP