Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Contract de servicii de expertiza
Detaliu pentru invitatia numarul 246120
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJ
Cod de identificare fiscala: 4426336
Adresa: P-TA AVRAM IANCU NR. 19, Cluj-Napoca
Telefon: 0264.591.670
Fax: 0264.592.489
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Contract de servicii de expertiza
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Evaluarea bunurilor sechestrate sau confiscate de catre Serviciile de urmarire si valorificare bunuri de pe langa Directia Generala a Finantelor Publice a jud. Cluj si Administratia Finantelor Publice a Municipiului Cluj-Napoca, Dej, Gherla, Turda, Campia-Turzii, Huedin, Apahida, Baciu, Gilau. Bunurile supuse evaluarii pot fi: terenuri, cladiri, mijloace de transport, utilaje tehnologice, instalatii complexe diferite, utilaje agricole, metale pretioase, mobilier, aparatura electronica, electrocasnica si birotica, alte categorii de bunuri.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 13.04.2010 15:54)
Data publicarii: 01.04.2010 13:16
Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2010 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: P-TA AVRAM IANCU NR. 19Cluj-NapocaCluj
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2010 18:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 84, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
vezi fisa de date si caiet de sarcini
SEAP
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme