Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: contract furnizare carne si produse din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 307885
Autoritate contractanta
Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Cod de identificare fiscala: 4316180
Adresa: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Bucuresti
Telefon: 0724.22.879
Fax: 335.74.44
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: contract furnizare carne si produse din carne
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare carne si produse din carne pentru Bucataria Institutului
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 27.09.2011 13:35)
Data publicarii: 03.08.2011 14:00
Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Viilor nr.90, sector 5Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 438, 500 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare este prezentata in sectiuea loturi. Criterii de calificare: declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificate care atesta plata impozitelor si taxelor locale si a celor catre bugetul de stat, certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, certificat de inregistrare fiscala eliberat de Registrul Comertului, fisa de informatii generale, bilant contabil la 31.12.2010, lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, maxim 3 recomandari, declaratie privind calitatea de participant la procedura
se descarca gratuit din SEAP
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: In temeiul art. 210 din OUG nr. 34/2006, Autoritatea Contractant? urmeaz? s? comunice in scris tuturor participan?ilor la procedura de atribuire, in cel mult 3 zile lucr?toare de la data anul?rii, incetarea obliga?iilor pe care ace?tia ?i le-au creat prin depunerea de oferte si motivul care a stat la baza deciziei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer