Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: contract furnizare paine


Detaliu pentru invitatia numarul 307823
Autoritate contractanta
Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Cod de identificare fiscala: 4316180
Adresa: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Bucuresti
Telefon: 0724.22.879
Fax: 335.74.44
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: contract furnizare paine
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare paine alba simpla si paine alba fara sare
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 26.09.2011 15:35)
Data publicarii: 02.08.2011 15:00
Data limita de depunere a ofertelor: 18.08.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Viilor nr.90, sector 5Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 264, 660 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare este evidentiata in sectiuea loturi. Criteriile de claificare sunt: declaratie privind eligibilitatea, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificate care atsta plata impozitelor si taxelor locale, certificat constatator Registrul Comertului, certificat de inregistrare fiscala eliberat de Registrul Comertului, fisa de informatii generale, bilant contabil la 31.12.2010, , lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, maxim 3 recomandari din partea unor beneficiari, declaratie privind calitatea de participant la procedura
se descarca gratuit din SEAP
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: In temeiul art. 210 din OUG nr. 34/2006, Autoritatea Contractant? urmeaz? s? comunice in scris tuturor participan?ilor la procedura de atribuire, in cel mult 3 zile lucr?toare de la data anul?rii, incetarea obliga?iilor pe care ace?tia ?i le-au creat prin depunerea de oferte si motivul care a stat la baza deciziei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer