Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Documentatie furnizare cartuse cu toner pentru imprimanta


Detaliu pentru invitatia numarul 183765
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE DAMBOVITA
Cod de identificare fiscala: 4184950
Adresa: Calea Domneasca, nr.166, Targoviste
Telefon: 0245616779, int.269, 321
Fax: 0245615916
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Documentatie furnizare cartuse cu toner pentru imprimanta
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Cartuse cu toner pentru imprimante Lexmark
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 11.11.2008 17:23
Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2008 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Calea Domneasca, nr.166Targoviste, Dambovita, COD POSTAL: 130003.
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2008 00:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Criterii minime de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului: a) Declaratii privind eligibilitatea: formularul 12A b) Declaratie privind neîncadrarea în .prevederile art. 181: formularul 12B c) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului si bugetul local: -certificate de atestare fiscala eliberat de Administratia Fiscala Teritoriala; -certificat emis de Administratia Publica Locala. 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - Certificatul constatator de la Registrul Comertului. 3. Situatia economico-financiara: Copie dupa bilantul contabil de la 30.06.2008. 4. Reguli de participare la procedura de atribuire: formularul 12C. 5.Capacitatea tehnica si/sau profesionala: a) Informatii privind capacitatea tehnica- ISO 9001 la producator (sau reprezentantii acestuia), b) Autorizare privind livrarea produselor, c)Experienta similara: formularul 12D insotit de anexa.
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer