Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Dosar nr. 30 Servicii de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 166662
Autoritate contractanta
INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL TIMIS
Cod de identificare fiscala: 5049900
Adresa: Bdul Revolutiei nr. 17, Timisoara
Telefon: 0256/292624
Fax: 0256/292624
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Dosar nr. 30 Servicii de curatenie
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74700000-6 - Servicii de curatenie (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Furnizare servicii de curatenie la sediul autoritatii contractante si la sediul celor doua servicii publice comunitare din Timisoara.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 22.08.2008 08:52
Data limita de depunere a ofertelor: 01.09.2008 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Institutia Prefectului Judetul Timis300034 Timisoara, Bd. Revolutiei 1989 nr. 17
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2008 00:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
În conformitate cu prevederile Capitolului V, Sectiunea a 2a din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind contractul de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, pentru atribuirea contractului de servicii de curatenie se stabilesc criterii de calificare si cerinte minime de calificare. Aceste criterii de calificare si selectie, precum si documentele care le justifica sunt obligatorii pentru ca ofertantul de servicii sa fie calificat si se refera la urmatoarele: 1. Situatia personala a operatorului economic;2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;3. Situatia economica si financiara;4. Capacitatea tehnica si profesionala.Cerintele minime sunt precizate in amanunt in Documentatia de atribuire la punctul 3.
De pe site-ul www.e-licitatie.ro sau www.prefecturatimis.ro.
Motive anulare:
Altele
Observatii: S-a anulat prezenta procedura intrucat nu s-au prezentat oferte in SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer