Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Executie lucrari pentru proiectul ?Amenajare parc de joaca si recreere in cartierul Minier, Comuna Sarmasag?.


Detaliu pentru invitatia numarul 294264
Autoritate contractanta
Directia de Sanatate Publica Bihor
Cod de identificare fiscala: 4230398
Adresa: Str.Libertatii nr.34, Oradea
Telefon: 0259/436793
Fax:
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatie la cerere de oferta offline pentru achizitia de " LAPTE PRAF "
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15511700-0 - Lapte praf (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Obiectul contractului este achizitia de lapte praf Codul de clasificare CPV: 15511700-0 ?Lapte praf? Cantitatea achizitionata va fi de minim 4.224 kg , maxim 4.930 kg
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 13.05.2011 10:44
Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Oferta va fi depusa la sediul DSP BIHOR, Oradea, Str.Libertatii nr.34, la secretariatul institutiei . Data limita pentru depunerea ofertei: 23.05.2011, ora 10, 00.
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele vor fi deschise la sediul D.S.P. Bihor, Oradea str.Libertatii nr.34, in data de 23.05.2011 la ora 13, 00 Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 88, 709.67 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform documentatiei de atribuire publicata in SEAP: - Completare FORMULAR 1-Declaratie privind eligibilitatea- Completare FORMULAR 2?Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006-Certificate de atestare fiscala eliberate de organul de atestare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul socialdin care sa reiasa ca nu are datorii la bugetul consolidat si nici la cel local.-Certificat de înregistraresi Certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului-Completare FORMULAR 3-Informatii generale din care sa rezulte inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-Completare FORMULAR 4?declaratie privind lista principalelor livrari de produse similareîn ultimii 3 ani.-Prezentarea a cel putin 1 recomand/doc const. privind îndeplinirea contractului de la beneficiari / clienti ? xerocopie certificata-Autorizatie pentru livrare produs emisa de producator (xerocopie certificata).
On line, pe SEAP.(sau www.e-licitatie.ro)Se solicita garantie de participare in suma de 887 lei.Pe Seap se gasesc: fisa de date, caietul de sarcini, model de contract , formulare.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer