Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: ?Extindere si modernizare sala de sedinte a Consiliului Judetean Valcea ?- etapa I ? Modernizare sala de sedinte
Detaliu pentru invitatia numarul 319254
JUDETUL VALCEA (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)
Cod de identificare fiscala: 2540929
Adresa: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Ramnicu Valcea
Telefon: 0250732901/103
Fax: 0250735617
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: ?Extindere si modernizare sala de sedinte a Consiliului Judetean Valcea ?- etapa I ? Modernizare sala de sedinte
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Actuala configuratie a salii nu mai corespunde cu exigentele de calitate prevazute de Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, in ceea ce priveste siguranta in exploatare, siguranta la foc, igiena, sanatatea oamenilor si exigenta de calitate, izolatie termica.Se impune executarea unor lucrari de interventii asupra lucrarii. Interventia asupra cladirii este necesara datorita gradului minim de dotare din punct de vedere tehnic, in special la instalatii. Instalatiile de sonorizare si instalatiile de iluminat scena sunt instalatii improvizate, regia de scena nu poate fi asigurata prin conformarea actuala. De asemenea, instalatiile termice existente in momentul actual sunt uzate fizic, neasigurand temperatura interioara optima. Instalatiile de ventilatie existente, uzate fizic si moral, nu sunt functionale, ceea ce duce la acumularea de noxe in perioada de ocupare maxima a salii, producand o stare de disconfort a participantilor.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 29.12.2011 12:25
Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2012 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Electronic, prin SEAP
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 4, 545, 409 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a ofertantuluiDeclaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea, conform careia ofertantul nu se afla în situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006; Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" potrivit Ordinului 314/2010 al ANRMAP; Declaratie pe propria raspundere conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata ; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale ; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat;
Prin SEAP - sectiunea Documentatie si Clarificari a prezentei invitatii. Garantia de participare :90000 Lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Durata garan?iei de buna execu?ie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare: , ,durata garan?iei de buna execu?ie? se acorda astfel: ? pentru durata garan?iei de buna execu?ie a lucrariicea mai mare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;? pentru o durata a garan?iei de buna execu?ie a lucrarii maimica, punctajul se acorda astfel;DG(n) = (DG(n)/ DGmaxima) x punctajul maxim acordat.Durata garan?iei de buna execu?ie minim acceptate, sub care oferta este considerata neconforma: 24 luni;Durata garan?iei de buna execu?ie maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar: 10 ani;
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara