Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: FESI BANDAJ TIFON, MATERIAL DIN TESATURA DEASA REZISTENT LA TRACTIUNE, FARA FIRE LIBERE PE MARGINI


Detaliu pentru invitatia numarul 280867
Autoritate contractanta
OFICIUL DE STAT PENTRU INVENTII SI MARCI
Cod de identificare fiscala: 4266081
Adresa: STR. ION GHICA, NR.5, Bucuresti
Telefon: 021 3113248; 0724252202
Fax: 021 3123819
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord cadru pentru furnizarea de hartie pentru fotocopiatoare si xerografica
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Acord cadru pentru furnizarea de hartie pentru fotocopiatoare si xerografica
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.02.2011 14:10
Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, str.Ion Ghica, nr.5, sector 3, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, str.Ion Ghica, nr.5, sector 3, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 145, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/20063. Certificat fiscal4. Certificat de atestare fiscala 5. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului6.Certificatul de înregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului.7.Fisa de informatii generale8.Bilantul contabil la 31.12.2010 sau Bilantul contabil la 30.06.20109.Document din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 2 ani.10.Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la Trezorerie.11.Document privind experienta similara12. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.13.Obligatii contractuale în desfasurare14.Documente care confirma certificarea sistemului calitatii.15.Declaratie privind calitatea de participant la procedura16.Garantie de participare în cuantum de 2% din valoarea estimata a achizitiei, respectiv suma de 2.900 lei.
Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAP si pe site-ul institutiei www.osim.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer