Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: FIERASTRAU GIGLI PENTRU CRANIU
Detaliu pentru invitatia numarul 217323
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Cod de identificare fiscala: 4243983
Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Suceava
Telefon: 0230222098 INT.242
Fax: 0230520412
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: FIERASTRAU GIGLI PENTRU CRANIU
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: FIERASTRAU GIGLI PENTRU CRANIU
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 29.06.2009 16:18
Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2009 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVASuceavaSuceava
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.07.2009 18:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Ofertantul va atasa pe SEAP urmatoarele documente de calificare: Formular nr. 12 A ? Declaratie privind eligibilitateaFormular nr. 12 B ? Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, conform cu originalul, în termen de valabilitate.Ofertantul va prezenta autorizatie de comercializare de la producator sau importator.Ofertantul va prezenta avizul de utilizare în domeniul medical eliberat de catre Ministerul Sanatatii Publice.Se va prezenta obligatoriu mostra.
DIN SEAP