Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Furnizare calculatoare (PC - complet), laptop/notebook si router hardware cu management.


Detaliu pentru invitatia numarul 291771
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIA FONDULUI PENTRU MEDIU
Cod de identificare fiscala: 14715650
Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.294, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti
Telefon: 021-319.48.49
Fax: 021-319.48.50
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Furnizare calculatoare (PC - complet), laptop/notebook si router hardware cu management.
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare calculatoare (PC - complet), laptop/notebook si router hardware cu management.Principalul loc de livrare: Administratia Fondului pentru Mediu, Splaiul Independentei, nr. 294, sector 6, Bucuresti.Alte conditii particulare referitoare la contract (servicii conexe): - servicii de transport, manipulare si probe functionale in vederea receptiei la sediul achizitorului incluse in pretul contracului;
- in cazul unor defecte ale produselor furnizate in perioada de garantie, contractantul se va prezenta la sediul achizitorului (locul de livrare) in vederea constatarii si remedierii defectului in termen de maxim 24 ore de la sesizare; termenul de remediere a defectului constatat este de regula 2 zile de la data constatarii/ridicarii echipamentului in vederea reparatiei/inlocuirii ? dupa caz (garantie on-site).
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.04.2011 18:00
Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: SEAP.Splaiul Independentei nr. 294, Corp A, Sector 6, Bucuresti.
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Mediu
Valoare estimata: 274, 597 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl sit pers. Certif atest fiscal. Certif constat indepl oblig de plata locale. Certif particip la proced cu of indep.Ofertant treb sa fie autorizat (clasa CAEN) ptr activit care coresp ob contr. Certif înreg ORC.Certif constat ORC. Pers fiz autoriz: Autoriz de funct sau doc echiv.Decl calit particip la proced. Daca e caz ? Decl încadr în categ IMM. Fisa de inf gen. Lista princip livr prod similar în ult 3 ani .Certif producator sist de manag al calit ISO 9001; Daca ofertant nu este producat se va prezent si certif ISO 9001 ptr ofertant/dealer/distribuitor; Decl. ref. la cond. de munca si protectia muncii.Daca e caz ? Decl. privind part/partile din contr. pe care urmeaza sa le indepl. contractant si cele pe care urmeaza sa le indepl. subcontractant. Daca e caz- Angaj sustofertant. Decl de disponibilitate a resurselor.
SEAP.Garantia de participare: 5492 Lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer