Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Furnizare calculatoare tip desktop
Detaliu pentru invitatia numarul 165840
Biblioteca Centrala UniversitaraCarol I
Cod de identificare fiscala: 5042660
Adresa: Str. Boteanu nr. 1, Sector 1, Bucuresti
Telefon: 3120108
Fax: 3120108
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Furnizare calculatoare tip desktop
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30231100-8 - Computere (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Calculatoare tip desktop
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 18.08.2008 15:39
Data limita de depunere a ofertelor: 01.09.2008 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: -In SEAP, la pagina cererii de oferte online.In cazul unei defectiuni a Sistemului electronic de achizitii - prin posta, la sediul din Str. Boteanu nr. 1, Sector 1Bucuresti 010027.
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.08.2008 00:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Situatia personala a ofertantului (-Declaratie privind eligibilitatea; -Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006; -Certificat de atestare fiscala a persoanelor juridice; -Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale). 2. Capacitatea de exercitare a capacitatii profesionale (Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului). 3. Situatia economico-financiara (Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani). 4. Capacitatea tehnica si profesionala (-Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru producator; -Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru furnizor; -Autorizare de livrare de la producatorul calculatorului, original sau copie semnata si stampilata de ofertant; -Lista principalelor livrari de produse similare în ultimii 3 ani. 5. Formular de contract semnat si stampilat
- din SEAP-Proceduri de atribuire - Cereri de oferta in desfasurare
Motive anulare:
Altele
Observatii: Reformularea caracteristicilor tehnice solicitate in Caietul de sarcini, astfel incat sa nu mai existe suspiciunea ca actuala formulare are ca efect ?introducerea unor obstacole nejustificate de natura sa restranga concurenta intre operatorii economici?.