Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: FURNIZARE DE CARNE VITA LUCRU


Detaliu pentru invitatia numarul 199845
Autoritate contractanta
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Arad
Cod de identificare fiscala: 3678181
Adresa: Calea 6 Vanatori FN, Arad
Telefon: 0257212661
Fax: 0257280584
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: FURNIZARE DE CARNE VITA LUCRU
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15111100-0 - Carne de vita (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Aspect ? suprafata carnii umeda dupa decongelare, uneori poate avea o pelicula uscata, tesutul conjunctiv fara luciu, cu elasticitate micsorata. La atingerea cu degetul senzatia de rece, fara a se lipi; Culoare ? la suprafata pelicula de la culoare roz pana la rosu; Consistenta ? ferma si elastica in stare necongelata si elasticitate micsorata dupa congelare; Miros ? placut, caracteristic speciei; Se marcheaza in locurile si cu specificatiile prevazute de dispozitiile sanitar-veterinare, precum si cu data sacrificarii (ziua, luna si anul). Eticheta trebuie sa cuprinda urmatoarele specificatii: -marca de fabrica a intreprinderii producatoare -denumirea sortimentului -data fabricatiei (ziua, luna, anul) -data livrarii -componentele principale (la sortimentele stabilite de comun acord cu Ministerul Sanatatii) -termenul de garantie
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 27.03.2009 14:19
Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2009 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Calea 6 Vanatori FNAradArad
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2009 18:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 127, 500 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Situatia personala a ofertantului, -Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, -Situatia economica si financiara, -Capacitatea tehnica si/sau profesionala
DIN SEAP SAU ÎN CONFORMITATE CU ART.40 DIN O.U.G. NR.34/2006
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer