Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: furnizare lapte uht si biscuiti pentru anul scolar 2011 - 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 313866
Autoritate contractanta
Comuna Draganesti-Vlasca(Primaria Draganesti-Vlasca)
Cod de identificare fiscala: 5296560
Adresa: comuna draganesti-vlasca judetul teleorman, Draganesti-Vlasca
Telefon: 0247440357
Fax: 0247440357
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: furnizare lapte uht si biscuiti pentru anul scolar 2011 - 2012
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Procedura de achizitie are ca obiect atribuirea contractului de furnizare lapte UHT si biscuiti pentru unitatile de invatamant din comuna Draganesti Vlasca, in anul scolar 2011 - 2012.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 08.09.2011 19:00
Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune on-line, iar ca exceptie, la sediul autoritatii contractante in comuna Draganesti-Vlasca judetul Teleorman.
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 76, 053.51 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Situatia economico financiara, Capacitatea tehnica si/sau profesionala, Standarde de asigurare a calitatii
Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP sau poate fi procurata de la sediul autoritatii contractante.
Observatii: Aceasta cerere de oferta a fost trecuta in starea In asteptare anulare in mod automat deoarece la data limita de depunere oferte nu exista nici un ofertant inscris care a depus oferta de pret
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer