Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: furnizare medicamente


Detaliu pentru invitatia numarul 295966
Autoritate contractanta
SERVICIUL DE AMBULANTA AL JUDETULUI CLUJ
Cod de identificare fiscala: 7489169
Adresa: STR. HOREA NR.55 CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca
Telefon: 0264407010
Fax: 0264433748
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: furnizare medicamente
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: incheierea de acord cadru, respectiv contracte subsecvente furnizare medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.05.2011 12:00
Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: STR. HOREA NR.55 CLUJ-NAPOCACluj-NapocaCluj
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 16, 250 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documente care dovedesc situatia personala a ofertantului, Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: , Documente care dovedesc capacitatea tehnica si/sau profesionala, Documente care dovedesc situatia economico-financiara :
din SEAP-autoritatea contractanta mentioneaza ca aceasta procedura include loturile neofertate in procedura din data de 03.05.2011 -inv. nr.289950/18.04.2011
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer