Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: FURNIZARE PAINE SEMIALBA


Detaliu pentru invitatia numarul 303483
Autoritate contractanta
Penitenciarul de Minori-Tineri Craiova
Cod de identificare fiscala: RO 5046939
Adresa: Str. Bariera Vilcii nr.160A, Craiova
Telefon: 0251591636
Fax: 0251431642
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: FURNIZARE PAINE SEMIALBA
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Painea semialba trebuie sa fie tip franzela, sa aiba greutatea de 0.500kg/buc, sa fie proaspata aspectul exterior specific sortimentului neaplatizat, coaja rumena, brun-deschis, miezul elastic, aroma placuta caracteristica painii coapte, fara miros strain, gust placut, fara gust acru sau amar, fara scrasnet datorita impuritatilor minerale(pamant, nisip.Proprietati organoleptice: aspect exterior general: format specific sortimentului, neaplatizat;coaja: rumena brun-deschis;miez(in sectiune): masa cu pori uniformi si elastic(dupa usoara apasare revine la starea initiala), fara cocoloase sau urme de faina neframantata;aroma: placuta caracteristica painii bine coapte fara miros strain(de mucegai de ranced, fara corpuri straine, etc);gust: placut, caracteristic painii bine coapte, fara gust acru sau amar, fara scrasnet datorat impuritatilor minerale.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 06.07.2011 15:00
Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Bariera Vilcii nr.160ACraiovaDolj
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 125, 280 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat de înmatriculare, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Fisa informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani, Sistem de management al sigurantei alimentului ISO 22000/2005 sau echivalent.
www.e-licitatie.ro sau se obtine de la sediul unitatii cu titlu gratuit.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer