Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DJ 232, SECIU, JUDETUL PRAHOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 250166
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Cod de identificare fiscala: 2842889
Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti
Telefon: 0244.529602
Fax: 0244.511611
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DJ 232, SECIU, JUDETUL PRAHOVA
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DJ 232, SECIU, JUDETUL PRAHOVAKM 6+050 ? 8+350
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 03.05.2010 09:39
Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2010 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in SEAP pana la data si ora limita de depunere
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2010 18:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 1, 414, 150 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181, Certificate fiscale (Buget Local si Buget de stat)valabile la data deschiderii ofertelor, CUI .Certificat ORC eliberat cu cel mult 30 de zile înainte de depunerea documentelor de calificare, Bilantul contabilla data de 31.12.2008, si la data de 31.12.2009 (in cazul in care a fost depus ), vizatesiînregistrate deorganulcompetent Fisa de informatii generale ? cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de minim 2.800.000 lei .Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani Fisa de informatii privind experienta similara - dovada îndeplinirii unui contract similar de lucrari începute si finalizate în ultimii 5 ani, în valoare de 1.400.000 lei, fara TVA. Fisa de informatii privind experienta similara va fi însotita de copie dupa contractul nominalizat, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii si recomandarea beneficiarului.
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer