Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Inchiriere autoutilaje cu sofer pentru activitatea de iarna.
Detaliu pentru invitatia numarul 318028
SERVICII PUBLICE SA Tulcea
Cod de identificare fiscala: 22618640
Adresa: Str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea
Telefon: 0240515541
Fax: 0240515546
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Inchiriere autoutilaje cu sofer pentru activitatea de iarna.
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Inchirierea la solicitare a urmatoarelor autoutilaje :1.Autobasculanta 16 tone ? 2 buc. 2.Autobasculanta 8 tone ? 2 buc 3.Autogreder ? 3 buc. 4.Incarcator pe pneuri - 3 buc 5. Buldoexcavator ? 4 buc 6. Tractor 4x4 - 1 buc 7. Manipulator telescopic cu cupa pentru preparat si incarcat utilaje cu material antiderapant solid (nisip +sare) . -1 buc. 8.Utilaj multifunctional (tip.UNIMOG) pentru deszapezire dotat cu lama frontala si dispozitiv de imprastiat material antiderapa nt solid ? 1 buc. -Utilajele vor indeplini obligatoriu conditiile tehnice din caietul de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.11.2011 15:25
Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mahmudiei, nr.17TulceaTulcea
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (serv salubrizare)
Valoare estimata: 250, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
situatia personala a candidatului, capacitatea economico financiara, capacitatea tehnica si/sau profesionala
atasata invitatiei in SEAPSe solicita Garantie de participare 5000 lei.