Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Inchiriere autoutilaje cu sofer pentru activitatea de iarna
Detaliu pentru invitatia numarul 319551
Tip legislatie: -
Numar invitatie: 319551/10.01.2012
Denumire contract: Invitatia pentru cererea de oferta: Inchiriere autoutilaje cu sofer pentru activitatea de iarna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII PUBLICE SA TulceaCod fiscal: 22618640, Adresa: Str. Mahmudiei, nr.17, Tulcea, Telefon: 0240515541, Fax: 0240515546
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (serv. salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Invitatia pentru cererea de oferta: Inchiriere autoutilaje cu sofer pentru activitatea de iarna
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchirierea la solicitare a urmatoarelor autoutilaje :1.Autobasculanta 16 tone ? 2 buc. 2.Autobasculanta 8 tone ? 2 buc 3.Autogreder ? 3 buc. 4.Incarcator pe pneuri - 3 buc 5. Buldoexcavator ? 4 buc 6. Tractor 4x4 - 1 buc 7. Manipulator telescopic cu cupa pentru preparat si incarcat utilaje cu material antiderapant solid (nisip +sare) . -1 buc. 8.Utilaj multifunctional (tip.UNIMOG) pentru deszapezire dotat cu lama frontala si dispozitiv de imprastiat material antiderapa nt solid ? 1 buc. -Utilajele vor indeplini obligatoriu conditiile tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 608 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
prestarea serviciilor
prestarea serviciilor se va face la comanda in max.2 ore de la solicitare. In cazul defectiunilor la utilaje care nu se pot remedia in max.4 ore prestatorul va inlocui utilajul defect cu altul similar ca performanta.
plata
plata se va face pentru orele efectiv prestate/utilaj/zi prestare. nu se vor plati ore de stationare decat ptr. utilajele care intervin efectiv, dar nu mai mult de 12 lei/h
receptii
receptia se va face in baza unui proces verbal de receptie incheiat zilnic ptr. ziua precedenta intre reprezentantii prestatorului, reprezentantii autoritatii contractante si reprezentantii serviciului de Gospodarie comunala din cadrul Primariei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificaresituatia personala a candidatului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata SEAPse solicita garantie de participare 1800 lei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.03.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2012 13:18