Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: LUCRARI DE REABILITARE SPATII INVATAMANT - Corp I, Amfiteatru IP-3


Detaliu pentru invitatia numarul 230332
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Cod de identificare fiscala: RO 4317754
Adresa: Bdul Eroilor nr 29, Brasov
Telefon: 0268 413000 int 101
Fax: 0268 414900
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: LUCRARIDEREABILITARESPATIIINVATAMANT -Corp I, AmfiteatruIP-3
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Lucrari de amenajare/reabilitare spatii de invatamant, Corp I, Amfiteatru IP3; conform caiet de sarcini
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 10.10.2009 12:19)
Data publicarii: 10.10.2009 12:02
Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2009 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Toate documentele inclusiv anexe cu planse sunt atasate anuntului pe site-ul www.e-licitatie.ro
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2009 18:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 181, 780 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitarea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181(d) din OG 34/2006 la care se ataseaza certificate de atestare fiscala juridic si privind platat taxelor locale, Certificat unic de inregistrare, Certificat constatator emis de Registrul Comertului, Fisa de informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificare ISO 9001, Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 3 ani si minim 3 recomandari din partea beneficiarilor, Lista cu personalul angajat in ultimile 12 luni, Lista cu nominalizarea personalului responsabil de indeplinirea contractului, Bilant la 31.12.2009 si 30.06.2009
Documentatia de atribuire se gaseste atasata prezentei invitatii de participare
Motive anulare:
Altele
Observatii: Definirea in mod gresit a tipului de contract. S-a definit ca fiind contract de furnizare, in loc de contract de lucrari
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer