Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Materiale de igiena personala ,curatenie si servicii de deratizare si desinsectie


Detaliu pentru invitatia numarul 284088
Autoritate contractanta
MINISTERUL APARARII - U.M. 01512 SIBIU
Cod de identificare fiscala: 4241117
Adresa: str. Revolutiei nr. 3-5, Sibiu
Telefon: 0269432990/1220, 0745944478
Fax: 0269215554
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Materiale de igiena personala , curatenie si servicii de deratizare si desinsectie
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 33711900-6 - Sapun (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionarea ? Materiale de igiena personala, materiale de curatenie si servicii de deratizare si dezinsectie? COD CPV: 39224350-6 24513000-3 33721100-119640000-4 39831600-2 33711800-539830000-9 24312220-2 03421000-739831240-0 39224100-9 39831200-839812200-933761000-2 33711700-433711610-633763000-633711710-719000000-633771100-690923000-318929000-7
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.03.2011 13:00
Data limita de depunere a ofertelor: 31.03.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Revolutiei nr. 3-5SibiuSibiu
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Aparare
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 124, 949 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, certificate fiscale plata impozite si taxe, CUI, CC, Fisa de informatii generale, cif.af., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, de care dispune operatorul economic pentru îndeplinirea contractului de furnizare si servicii , Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare si servicii, certificatului ISO 9001sau echivalent, Declaratie pe propria raspundere a operatorului economic în care va indica ca respecta masurile de protectie a muncii si protectie a mediului, conform legislatiei nationale în vigoare, pe care le va aplicaîn timpul îndeplinirii contractului
Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer