Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Medicamente pentru uz uman-necesar semestrul II/2011
Detaliu pentru invitatia numarul 307493
SPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: 2491516
Adresa: SPLAIUL TUDOR VLADIMIRESCU NR.13-15, TIMISOARA, Timisoara
Telefon: 0256/493088
Fax: 0256/491151
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Medicamente pentru uz uman-necesar semestrul II/2011
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: medicamente uz uman necesar semestrul II/2011.Licitatie lansata conform nota justificativa nr.4978/21.07.2011 din fonduri FNUASS.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 01.08.2011 17:00
Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL TUDOR VLADIMIRESCU NR.13-15, TIMISOARA-secretariatTimisoaraTimis
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 242, 822.8 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Dovada constituirii garantiei de participare, Documentele de calificare(declaratiile se trimit in original iar celelalte documente de calificare-conform cu originalul).Se trimit in plic inchis la sediul unitatii contractante(secretariat) pana la data limita de depunere a ofertelor, iar documentele de calificare si dovada constituirii garantiei de participare se ataseaza si online
Online.In conformitate cu OUG34/2006 art.27(5) alegem procedura de cerere oferta online/loturi intrucat totalul medicamentelor de achizitionat/2011 nu depaseste 125000 euro.