Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: MODERNIZARE, REABILITARE SI EXTINDERE SISTEM APA-CANALIZARE MUNICIPIUL TURDA; REABILITARE CANALIZARE STRADA HATEGULUI


Detaliu pentru invitatia numarul 295427
Autoritate contractanta
COMPANIA DE APA "ARIES" S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 20330054
Adresa: Str.Axente Sever nr.2, Turda
Telefon: 0264/311771
Fax: 0264/311772
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: MODERNIZARE, REABILITARE SI EXTINDERE SISTEM APA-CANALIZARE MUNICIPIUL TURDA; REABILITARE CANALIZARE STRADA HATEGULUI
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Contract de lucrari - MODERNIZARE, REABILITARE SI EXTINDERE SISTEM APA-CANALIZARE MUNICIPIUL TURDA; REABILITARE CANALIZARE STRADA HATEGULUI
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.05.2011 11:00
Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Online in SEAP.
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Ap?
Valoare estimata: 156, 596 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a candidatului/ofertantului: Formular B1-Decl. privind eligibilitatea, Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Fiscala, Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale, Formular B-Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, cf. Ordinului 314/12.10.2010.Capac.de exercit. a capacitatii profesionale: Certificatul constatator eliberat de ORC.Capac. economico-financiara: Formular B2-Informatii generale, Declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani ? ofertantul trebuie sa faca dovada unei cifre minime cel putin egala cu valoarea estimata a contractului.Capac. Tehnica si/sau profesionala: Formular C1-Decl. privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani. Formular 8 ? Scrisoare de garantie bancara.Garantia de participare este in cuantum de 1566 RON.(A se respecta cerintele prevazute in caietul de sarcini)
Documentatia de atribuire este postata in SEAP la prezenta invitatie de participare la cererea de oferta.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer