Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Modernizare retele utilitati, facilitati de acces si dotari cu echipamente specifice nevoilor beneficiarilor de servicii din C.I.A.P.A.H MISLEA
Detaliu pentru invitatia numarul 307905
Centrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane Adulte cu Handicap Mislea
Cod de identificare fiscala: 2845281
Adresa: Str. Radu Paisie, nr.14, Mislea, Prahova, Mislea
Telefon: 0244356611
Fax: 0244356611
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Modernizare retele utilitati, facilitati de acces si dotari cu echipamente specifice nevoilor beneficiarilor de servicii din C.I.A.P.A.H MISLEA
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45215000-7 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sociale si sanitare, de crematorii si de toalete publice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Investitia presupune lucrari de executie statie de epurare, canalizare, instalatii la cladiri, instalatii electrice, statie hidrofor, cai de acces, foraj put de apa, igienizari spatii.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 04.08.2011 09:24)
Data publicarii: 01.08.2011 13:00
Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Documentele de calificare se depun la sediul aut.contractante, din com. Scorteni, sat Mislea, str. Radu Paisie, nr.14, jud. Prahova.Propunerea tehnica si financiara se incarca in SEAP.
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 2, 106, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Situatia personala a ofertantului, 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, 3. Situatia economica si financiara, 4. Capacitatea tehnica si/sau profesionala, 5. Certificarea Sistemului de Management
Documentatia de atribuire este publicata în SEAP si este pusa la dispozitia operatorilor economici prin asigurarea accesului direct si nerestrictionat la fisierul electronic.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Deoarece procedura specificata este "cerere de oferta online", iar in fisa de date s-a mentionat, in mod eronat, ca documentelede calificare se vor prezenta pe suport de hartie la sediul autoritatii contractante, se anuleaza prezenta procedura, urmand sa se opereze in SEAP invitatie de participare cu alte termene si conditii de prezentare a documentelor.