Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: PACHET REACTIVI PENTRU DETERMINARI GAZE IN SANGE


Detaliu pentru invitatia numarul 294633
Autoritate contractanta
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408367
Fax: 0256-408477/204177
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reparatii termosistem fatada si igienizari la Gradinita PP 3 din Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reparatii termosistem fatada si igienizari la Gradinita PP 3 - str. Leonard, nr.13 din Timisoara.Se vor executa urmatoarele categorii de lucrari: igienizare doua sali clasa si hol intermediar, anveloparea cladirii prin alicare termosistem cu grosimea de 10cm.Durata contractului: maxim 3 luni de la atribuire.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.05.2011 15:16
Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Timisoara, bv. C. D. Loga nr. 1, Timisoara, 300030, Camera 12, ghiseul 9 sau 10
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Timisoara: Bv. C.D: Loga nr.1 cam. 229, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 298, 517.7 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Sit.personala: Decl.temei art.180si181 dinOUG 34/2006-Form.12Asi12B; Decl.temei art.69^1 din OUG 34/2006, art.90, 93din L.161/2003; Certificate pt. îndeplinirea oblig. catre buget local si de stat; Inf.gen; 2.Capacitatea de exercitare activ.profesionale: pers.Jur/fiz. romane: Certif. ORC; Pers. Jurid./fiz.-straine: forma de înregistr; 3.Sit.ec-financiara: Bilantul contabil 31.12.2010+dovada inreg. la ORC; 4.Capacitatea tehnica: Res.umane: Decl.personal+Lista nominala, min: 1dulgher;2zidari, 14 izolatori termici, 1 tinichigiu, 1vopsitor, 1tamplar, 1muncitor deservire;Dotari tehnice: Decl.ref. utilaje+ Lista, min: 1 schela tubulara exterior 11-13, 5T; Experienta similara: Decl+lista princip.lucrari similare in ultimii 5ani; 1sau mai multe ctr.lucrari similare in val de 298500 lei faraTVA+recomandare+ pr.verbal de receptie lucrari; Decl.protectia muncii; 5.Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001sau echivalent;6.Standarde mediu/sanatate si securitate ocupationala: ISO 14001/ OHSAS 18001 sau echivalent
www.e-licitatie.ro. atasata prezentei invitatii la sectiunea "Documentatie si clarificari"Cuantumul garantiei de participare: 5970 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer