Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE
Detaliu pentru invitatia numarul 319494
Tip legislatie: -
Numar invitatie: 319494/06.01.2012
Denumire contract: Invitatia pentru cererea de oferta: PNEURIPENTRU AUTOVEHICULE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI SIBIUCod fiscal: 4306941, Adresa: str. REVOLUTIEI, nr. 4-6, , Sibiu, Telefon: 0269/208431, Fax: 0269/208431
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la: x SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Invitatia pentru cererea de oferta: PNEURIPENTRU AUTOVEHICULE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 3
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de anvelope cu specificatiile tehnice si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 58, 724.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificareDeclaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta, Prezentarea de certificate/ documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate, Informatii privindsituatia economico-financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.roIPJ SIBIU Str Revolutiei nr.4-6 SIBIU [email protected] IPJ SIBIUCms sefIVANCEA TIBERIU IULIANCONTABIL SEFCms sefCHIOT DUMITRU
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.03.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.01.2012 16:54