Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Programul de inlocuire sau completare a sistemelor de incalzire cu sisteme care utilizeaza energia solara pentru obiectivele: Spitalul Orasenesc si Spitalul Hepatita, Oras Baicoi


Detaliu pentru invitatia numarul 284083
Autoritate contractanta
Orasul Baicoi(Primaria Oras Baicoi)
Cod de identificare fiscala: 2845710
Adresa: Baicoi str.Unirii nr.21, Baicoi
Telefon: 0740664922
Fax: 0244/260987
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Programul de inlocuire sau completare a sistemelor de incalzire cu sisteme care utilizeaza energia solara pentru obiectivele: Spitalul Orasenesc si Spitalul Hepatita, Oras Baicoi
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45261215-4 - Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Programul de inlocuire sau completare a sistemelor de incalzire cu sisteme care utilizeaza energia solara, conducand la imbunatatirea calitatii aerului, apei si solului pentru obiectivele: Spitalul Orasenesc si Spitalul Hepatita, Oras Baicoi.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.03.2011 15:00
Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, operatorul seap
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (AUTORITATI PUBLICE LOCALE)
Valoare estimata: 830, 658.09 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratieprivind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181-, Declaratie privind eligibilitatea, GARANTIA DE PARTICIPARE ? 2% din valoarea estimata a contractului , in cuantm de 16.613, 16 RON, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani, Experienta similara, Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, INFORMATII GENERALE, Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si altele, pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, acord de asociere
www.e-licitatie.ro, operatorul seap, GARANTIA DE PARTICIPARE ? 2% din valoarea estimata a contractului , in cuantum de 16.613, 16 RON ? Valabilitate 60 de zile
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Termen de executie pentru remedierea defectiunilor
50
Descriere: a)Pentru termenul de executie pentru remedierea defectiunilor ? cel mai scazut se acorda 50 puncte, b)Pentru un termen executie pentru remedierea defectiunilor mai mare decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Ptermen remediere = Termen minim/termen oferta x 50.
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer