Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Proiectare studiu de fezabilitate, studii si documentatii necesare pentru avizarea investitiei Retele de canalizare apa menajera si statie de epurare precum si amenajare drum comunal str Braniste


Detaliu pentru invitatia numarul 112436
Autoritate contractanta
COMUNA I.L. CARAGIALE (PRIMARIA I.L. CARAGIALE)
Cod de identificare fiscala: 4402604
Adresa: Com. I.L. Caragiale, sat Ghirdoveni, Str. Principala, I. L. Caragiale
Telefon: 0245660332
Fax: 0245660423
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Proiectare studiu de fezabilitate, studii si documentatii necesare pentru avizarea investitiei Retele de canalizare apa menajera si statie de epurare precum si amenajare drum comunal str Braniste
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Serviciile de proiectare se vor presta pentru elaborarea studiului de fezabilitate, elaborarea ridicarii topografice, elaborarea studiului geotehnic, elaborarea studiului hidrogeologic, elaborarea studiului de impact asupra mediului, elaborarea documentatiilor tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor de specialitate pentru aprobarea studiului de fezabilitate.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 25.01.2008 17:23
Data limita de depunere a ofertelor: 01.02.2008 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Com. I.L. Caragiale, sat Ghirdoveni, Str. PrincipalaI. L. CaragialeDambovita
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.01.2008 00:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitateaInformatii privind situatia economico-financiaraInformatii privind capacitatea tehnica
De la sediul Primariei I.L. Caragiale, costul caietului de sarcini este 200 lei.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Datele introduse in anuntul de participare publicat in SEAP au fost gresit trecute - la criteriul de atribuire a fost trecut pretul cel mai scazut in loc de oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer