Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: REABILITARE IMOBIL, DEMOLARE SI RECONSTRUIRE CORP CLADIRE, Sibiu, str. Campului nr 11-13
Detaliu pentru invitatia numarul 223917
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN SALVAMONT SIBIU
Cod de identificare fiscala: 14387919
Adresa: str. Campului nr. 11-13, Sibiu
Telefon: 0269216477
Fax: 0269216477
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: REABILITARE IMOBIL, DEMOLARE SI RECONSTRUIRE CORP CLADIRE, Sibiu, str. Campului nr 11-13
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45216120-1 - Lucrari de constructii pentru cladiri destinate serviciilor de urgenta (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Demolare partiala si reconstruire corp cladire, reparatii si inlocuire imprejmuire, amenajare curte, parcaje in curte si amplasare firma
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 04.09.2009 11:59)
Data publicarii: 14.08.2009 20:35
Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2009 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: pe SEAP
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2009 18:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 380, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Bilantul la 31.12.2008, Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181 din OUG 34/2006, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Informatii privind situatia economico-financiara, Capacitatea tehnica si sau profesionala, Standarde de asigurarea calitatii, Standarde de protectia mediului, Informatii privind personalul tehnic de specialitate., Informatii privind subcontractantii
de pe SEAP
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: S-au constatat multiple omisiuni in documenta?ia de atribuire. De aceea, autoritatea contractant? a decis anularea procedurii de achizitie public? (conform art 72 alin 2 litera k din HG 925/2006, coroborate cu prevederile art 209 alin 1 litera d si alin 2 litera a ?i b, precum si art.213 alin.2 lit. j din OUG 34/2006), ?i reluarea acesteia dup? completarea caietului de sarcini de c?tre proiectant, in condi?iile legii.