Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Realizare spoturi radio si TV
Detaliu pentru invitatia numarul 301322
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Cod de identificare fiscala: 4541840
Adresa: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Iasi
Telefon: +4 0232 407575
Fax: +4 0232 407575
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Realizare spoturi radio si TV
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Realizare spoturi radio si TV
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.06.2011 13:00
Data limita de depunere a ofertelor: 07.07.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3IasiIasi
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 58, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a candidatului/ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare), Capacitatea economico-financiara, Capacitatea tehnica si/sau profesionala
din SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Concept grafic
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Concept grafic?: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Concept grafic? se va acorda dupa examinarea mostrelor depuse de catre ofertanti si transmise autoritatii contractante cu o zi inainte de deschiderea ofertelor pe SEAP, astfel: Se va puncta acuratetea mesajului , impactul vizual , designul visual si conceptia auditivain scopul indeplinirii in bune conditii a contractului.Oferta care va asigura pentru realizarea activitatilor, cele mai multe caracteristici tehnice mentionate in acord cu logica proiectului va obtine maximul de puncte.Pentru un numar mai mic de caracteristici tehnice atinsepunctajul se calculeaza procentual astfel: Punctaj ?n? = nr. caracteristici tehnice ofertant ?n?/nr. maxim caracteristici tehnice x 10 = X puncte
Termen de realizare si predare a spotului
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de realizare si predare a spotului?: a) Pentru cel mai scurt dintre termenele de realizare si predare a spoturilor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10 puncte;b) pentru alt termen de realizare si predaredecat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: Tn=(termenul cel mai scurt/ termen n) x 10Unde: Termen n = termenul ofertei curente
Modul in care ofertantul intelege obiectivele de realizare a spoturilor, in corelatie cu sinopsisul si tematica
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Modul in care ofertantul intelege obiectivele de realizare a spoturilor, in corelatie cu sinopsisul si tematica?: Se vor contabiliza toate aspectele esentiale incluse in oferta, privind realizarea spotului audio si al spotului videoanalizate de ofertant in propunerea tehnica.Punctajul obtinut la acest factor de catre ofertant se va calcula astfel: - pentru numarul maxim de aspecte esentiale relevante si justificate(in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini) se acorda 20 puncte;Punctaj maxim = Nr. maxim de aspecte esentiale relevante = 20 puncte- pentru un numar mai mic de aspecte esentiale relevante, punctajul se calculeaza procentual: Punctaj ?n? = nr. aspecte esentiale relevante ale ofertantului ?n?/nr. maxim de aspecte esentiale relevante x 20 puncte = X puncte
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara