Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Service aparatura laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 290934
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Cod de identificare fiscala: 2844545
Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti
Telefon: 0244521641
Fax: 0244521641
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Service aparatura laborator
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Verificare, intretinere si reparatii la aparatele si echipamentele de laborator analize medicale, conform caiet de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.04.2011 12:00
Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVAPloiestiPrahova
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 23, 100 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Garantie participare 250 lei, -Declaratie de eligibilitate-Declaratie privind neincadrare in prevederile art. 181-Certificat constatator emis de ORC-Formularul de informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimi 3 ani-Lista principalelor servicii efectuate in ultimi 3 ani-O recomandare-Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului pentru indeplinirea contractului-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere-Declaratie privind masurile de protectia mediului-Declaratie privind respectarea conditiilor de muunca si protectia muncii-Certificat ISO 9001 sau echivalent
Publicata in SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer