Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: SERVICII DE CURATENIE


Detaliu pentru invitatia numarul 250364
Autoritate contractanta
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Cod de identificare fiscala: 4288047
Adresa: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca
Telefon: 0264.430.896
Fax: 0264.430.896
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: SERVICII DE CURATENIE
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE CURATENIE
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 04.05.2010 11:06
Data limita de depunere a ofertelor: 12.05.2010 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Emil Isac, nr. 13Cluj-NapocaCluj
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2010 18:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 50, 500 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: formular 12ADeclaratie privind indeplinirea obligatiilorCerinta obligatorie: formular 12Bcertificat de inregistrare emis de oficiul national al registrului comertului-certificat de inregistrarein scopuri de TVA sau dupa cazcertificat de inregistrarefiscala/ altele echivalenteUltimul bilant depus la adiministratia financiara- Lista principale livrari/prestatii/lucrari in ultimii 3aniSe precizeaza completarea unui formular ? anexa ... cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari / cantitati, 1.Document privind experienta similaraOfertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii efectuate în ultimii 3 ani si minim 1contract pe acelasi CodCPVsi cu o valoare de 50.000 lei fara TVA.2.Prezentarea a minim 3 recomandari din partea principalilor clienti.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
DE PE SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer