Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Servicii de formare profesionala ¬¬Cod CPV 80530000-8 (Rev.2) in meseria de ?lucrator finisor in constructii?, cod COR/NC 7132.1.1
Detaliu pentru invitatia numarul 283603
MUNICIPIUL PLOIESTI
Cod de identificare fiscala: 2844855
Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti
Telefon: 0244516699
Fax: 0244513829
Denumire invitatie: AMENAJARE PAVAJ PIETONAL COMPLEX NORD SI PARCARI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Se achizitioneaza urmatoarele servicii si lucrari: - servicii de intocmire a documentatiei tehnice (Proiect tehnic, Detalii de executie si Documentatie tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de constructie);
- servicii de verificare a documentatiei tehnice de catre verificator atestat;
- servicii de asistenta tehnica pe parcursul executiei lucrarilor si- lucrari de amenajare pavaj pietonal Complex Nord si parcari, conform solutiei aprobate din Studiul de fezabilitate.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 17.03.2011 11:23
Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, intrarea B, etaj 3, Sala de sedinte. Reprezentantii ofertantilor vor avea imputernicire scrisa din partea societatii ofertante.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 826, 539 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1)Decl situatie personala; Certif indeplinire oblig plata taxe si impozite bugetele stat si local; Certif participare cu oferta independenta. 2)Certif inregistrare si constatator. 3)Bilanturi 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009; Info generale. 4)Decl+Lista lucrari similare ultimii 5ani; Decl+Lista servicii similare ultimii 3ani; Decl efectiv mediu anual personal angajat si cadre conducere ultimii 3ani; Info nr, studii, preg prof, calif personal; Decl utilaje, instalatiile, echipamente. 5)Certif respectare standarde asigurare calitate, protectia mediului, sanatate si securitate in munca. 6)Info subcontractanti si/sau asociati.Cerinte minime: cifra afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani de min 1600000lei; executarea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare de min 800000lei fara TVA; 1RTE II, 1CQ drumuri, 1sef santier CFDP, 1coordonatorSSM, 1verificator proiecte; 1statie mixturi asfaltice, 1repartizator finisor, 1cilindru compactor, 1freza, 1autobasculanta.
SEAP; garantie participare: 15000lei, cf art86(1) HG925; Pt scrisoare de garantie se utilizeaza formularul din documentatie; pentru virament bancar, contul RO23TREZ5215006XXX000128, cod fiscal2844855.