Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Servicii de proiectare ? faza documentatie avizare lucrari de interventie, pentru obiectivul de investitii: ?Modernizare strada General Stefan Guse ? municipiul Bacau?


Detaliu pentru invitatia numarul 240215
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL BACAU
Cod de identificare fiscala: R4278337
Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau
Telefon: 0234-581849;0723683160
Fax: 0234-588757
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Servicii de proiectare ?faza documentatie avizare lucrari de interventie, pentru obiectivul de investitii: ?Modernizare strada General Stefan Guse ? municipiul Bacau?
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Fluidizarea circulatiei avand in vedere ca strada General Stefan Guse nu are in acest moment utilitati ( apa si canalizare ), iar partea carosabila, structurata cu doua benzi de circulatie, nu va face fata supraaglomerarii datorata numarului tot mai mare de autoturisme care vor circula pe aceasta strada dupa finalizarea pasajului subteran.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 02.02.2010 12:06
Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2010 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Se depun pe SEAP
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.02.2010 18:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 50, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala1.Eligibilitate2.Certificate fiscale pt. indeplinirea obligatiilorla bugetul de statinclusiv cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor3.Formular 12 C4.Certificat Constatator5.Actul constitutiv6.CUICapacitatea economica si financiara1.Informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani2.Bilantul contabil la 31.12.2008Capacitatea tehnica1.Experienta similaraprezentare : - un contract de proiectarereabilitare infrastructura rutiera urbana-faza DALI/SF- un contract de proiectarereabilitare sisteme iluminat public-faza DALI/SF2.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani3. Formular F4.Tabel cu personalul tehnic de specialitate5.Certificat emis deAPDP6.Autorizatie ANRE pentru proiectare sisteme de energie electrica7. Formular L8.Formularul E9. Formular D10.Standarde de asigurare a calitatii - Certificarea ISO 9001:2000, sau sistem propriu
De pe SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer