Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Servicii de publicitate in presa scrisa si audio


Detaliu pentru invitatia numarul 191341
Autoritate contractanta
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Cod de identificare fiscala: 13533790
Adresa: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021-402.27.92
Fax: 021-402.27.53
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Servicii de publicitate in presa scrisa si audio
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste selectarea unor ofertanti pentru prestarea serviciilor de publicitate in presa scrisa si audio.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 19.01.2009 12:51)
Data publicarii: 19.01.2009 12:37
Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2009 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, BucurestiBucurestiBucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2009 18:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 195, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie de eligibilitate;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;3.Certificate fiscale valabile care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre cel local;4.Certificat de inmatriculare;5.Certificat constatator eliberat de ORC;6.Fisa de informatii generale;7.Minim doua scrisori de recomandare care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si prestarea de servicii similare in 2006-2008;8.Prezentarea a minimum unui contract incheiat si indeplinit in ultimii trei ani care sa fi avut ca obiect prestarea de servicii similare;9.Bilantul contabil pentru ultimul an fiscal, vizat si inregistrat de organele competente.
-prin accesarea fisierului atasat invitatiei de participare din SEAP;
-de la sediul Autoritatii contractante, zilnic intre orele 08.30-16.30, cu o imputernicire scrisa.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Informatiile generale nu corespund cu cele din Documentatia de atribuire.Anuntul va fi republicat corect.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer