Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOMOBILELOR


Detaliu pentru invitatia numarul 244561
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARAD
Cod de identificare fiscala: 3519836
Adresa: STR. I. CALVIN NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Arad
Telefon: 0257.207100
Fax: 0257.207130, 0257.253151
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOMOBILELOR
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOMOBILELOR APARTINAND I.P.J.ARAD
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 18.03.2010 15:21)
Data publicarii: 18.03.2010 15:16
Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2010 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: STR. I. CALVIN NR. 17-21, ARAD, JUD. ARADAradArad
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.03.2010 18:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 413, 915.97 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilatatea2. Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara sau echivalent3. Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie sau echivalent4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent5.Ultimul bilant contabil6.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani7.Certificat privind sistemul de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 90018.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani9.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului10.Declaratie privind dotarile specifice11.Autorizatii R.A.R
SEAP
Motive anulare:
Altele
Observatii: DATA PROGRAMATA PENTRU DESCHIDEREA OFERTELOR A FOST STABILIT? DE C?TRE S.E.A.P LA DATA DE 31.03.2010, ORA 18.00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer