Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: SERVICII DE REPARATIE SI INTRETINERE A ECHPAMENTULUI CHIRURGICAL
Detaliu pentru invitatia numarul 309090
SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Cod de identificare fiscala: 4208498
Adresa: REPUBLICII 33, Oradea
Telefon: 0259- 434406
Fax: 0259- 417169
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: SERVICII DE REPARATIE SI INTRETINERE A ECHPAMENTULUI CHIRURGICAL
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE REPARATIE SI INTRETINERE A ECHPAMENTULUI CHIRURGICAL
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 05.08.2011 14:00
Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: REPUBLICII 37OradeaBihor
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 31, 350 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.privind eligibCert.de part.la licitatie;Cazierfiscal;Cert. constatator emis de ORC;Doc care dovedesc o forma deînreg./atestare ori apartenenta din pct.de vedere profesional; Decl.privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181; Decl.privind calit.de participant la procedura; Declararea cifrei de afaceri pe ultimi 3 ani;Avizul de la MS; Cert.de calif, diplome de training ale personalului; Dotare cu aparatura de verificare si control; Decl.pe proprie raspundere ca va asigura piese de schimb pentru echip.licitate; Certif.de managementul calitatii cel putin ISO 9001/2001; Autoriz.de repr.al producatorului pentru service (reparatie, intretinere, verificare si piese de schimb)
onlineMentionam ca totalul serv. achiz.pe anul 2011 pe necesitati depaseste valoarea de 15000 EURO, iar in Programul Anual al Achizitiilor Publice este cuprins ca si cerere de oferta