Achizitie publica - Invitatia pentru cererea de oferta: Servicii de spalatorie si curatorie uscata
Detaliu pentru invitatia numarul 314126
SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Cod de identificare fiscala: 4300868
Adresa: STR.DR.VICTOR CLIMESCU NR.34-40, Techirghiol
Telefon: 0241-735455
Fax: 0241-735705
Denumire invitatie: Invitatia pentru cererea de oferta: Servicii de spalatorie si curatorie uscata
Modalitate de desfasurare: Procedura online
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Obiectul contractului este prestarea de servicii de spalatorie, cod CPV: 98310000-9 (Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata), cantitateamaxima estimatade inventar moale care urmeaza a fi supusa procesului de curatare si spalare fiind de cca. 30.800 kg, pentru perioada septembrie-decembrie 2011 si 30.800 kg pentru perioadaianuarie-aprilie 2012. Serviciile prestate vor consta in: servicii de sortare, spalare si calcare a urmatoarelor produse: lenjerie de pat, prosoape, echipament de lucru pentru personalul din cantina si articole specifice blocului alimentar - fete de masa, naproane, servetele, aleze, perlote, saltele, cuverturi si huse protectie pat, mocheta, draperii, perdele, laifere, imbracaminte copii si lenjerie copii (sectia sanatoriala neuropsihomotorie copii).
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 09.09.2011 16:45)
Data publicarii: 08.09.2011 11:00
Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: STR.DR.VICTOR CLIMESCU NR.34-40TechirghiolConstanta
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 184, 800 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a candidatului /ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare), Situatia economico-financiara, Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Din SEAP online, Garantie de participare 1848 lei.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Data demararii procedurii de atribuire, 08.09.2011, nu permite respectarea perioadei de desfasurare a contractului conform Anexei 1- 2011 (septembrie - decembrie 2011), anexa care sta la baza intocmirii ofertei financiare.