Achizitie publica - INVITATIE DE PARTICIPARE CERERE DE OFERTE REPARATII AUTO
Detaliu pentru invitatia numarul 264194
Penitenciar Spital Bucuresti
Cod de identificare fiscala: 4266146
Adresa: Str. Sabarului Nr1, Jilava
Telefon: 4570181
Fax: 4570154
Denumire invitatie: INVITATIE DE PARTICIPARE CERERE DE OFERTE REPARATII AUTO
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 25.08.2010 12:52
Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2010 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: PENITENCIAR SPITAL BUCURESTI JILAVA, STR SABARULUI, NR 1, COM JILAVA, JUD ILFOV
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PENITENCIAR SPITAL BUCURESTI JILAVA, STR SABARULUI, NR 1, COM JILAVA, JUD ILFOV
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 15, 138 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Situatia personala a candidatului/ofertantului: a. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, formular 12Ab. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 ? formular nr. 12B, 2.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare): Pentrupersoane juridiceromâne: a. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pelânga instantacompetenta, în original sau copie legalizata.b. Certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, în copie legalizata.(C.U.I.)2. Situatiaeconomico-financiara: a. Fisa de informatii generale ? formular nr.2;3.Capacitatea tehnica si/sau profesionala: a.Autorizare tehnica de functionare ca unitate reparatoare eliberata de Registrul Auto Român valabila pâna la finalizarea contractului, în copie.Se solicita garantie de participare în suma de 150 lei.
DIN SEAP la adresa www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante