Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - invitatie de participare la procedura de cerere de oferta pentru achizitia de alimente


Detaliu pentru invitatia numarul 242508
Autoritate contractanta
UNITATEA MILITARA 01575 BUCURESTI
Cod de identificare fiscala: 10768686
Adresa: DRUMUL TABEREI NR.9-11, Bucuresti
Telefon: 021/3185390
Fax: 021/3185386
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: invitatie de participare la procedura de cerere de oferta pentru achizitia de alimente
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15131120-2 - Salamuri (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: - Salamuri ? cod. C.P.V. ? 15131120-2;
- Parmezan ? cod. C.P.V. ? 15543400-0;
- Paine ? cod. C.P.V. ? 15811100-7;
- Apa minerala carbogazoasa ? cod. C.P.V. ? 15981200-0;
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 26.02.2010 16:31
Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Unitatea Militara 01575 cu sediul in Bucuresti, Str. Drumul Taberei, nr. 9-11, sector 6, cod fiscal 10768686, telefon/fax: 021-318.53.90
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2010 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor se va face la sediul U.M. 01575 Bucuresti, Str. Drumul Taberei, nr. 9-11, sector 6, tel/fax021-318.53.90.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 115, 109 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
a.Situatia personala a ofertantuluivor fi calificati ofertantii care nu se încadreaza în prevederile art. 180 si 181 din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.b.Capacitatea de exercitarea activitatii profesionale: vor fi calificati ofertantii care dovedesc o forma de înregistrare conform prevederilor legale si au în domeniul de activitate furnizarea produselor care fac obiectul procedurii.c.Situatia economica si financiara: fisa de informatii generale.d.Capacitatea tehnica si/sau profesionala: cerinta minima impusa este prezentarea urmatoarelor documente-autorizarea pentru furnizarea produselor;
-autorizatii sanitare(sanitar-veterinare) pentru punctele de lucru si mijloacele de transport mentionate în oferta tehnica, pe care declara ca la detine;
- experienta similara.e.Standarde de asigurare a calitatii: vor fi calificati ofertantii care dovedesc ca au implementat un sistem al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2001.
Documentatia de atribuire se poate obtine prin accesarea invitatiei de participare din site S.E.A.P.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer