Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Invitatie participare procedura atribuire contract lucrari, reparatii si renovare spatiu interior


Detaliu pentru invitatia numarul 272867
Autoritate contractanta
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Cod de identificare fiscala: 12354176
Adresa: Str.Schitu Magureanu, Nr.1 , Et.3 , Sector 5, Bucuresti
Telefon: 3.07.19.51, 52, 53
Fax: 3.07.19.59
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Invitatie participare procedura atribuire contractlucrari, reparatii si renovare spatiu interior
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Contract de lucrari reparatii si renovare de spatiu interior
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 18.11.2010 21:25
Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Adresa de corespondenta: B-dul Schitu Magureanu, Nr.1, Sector 5, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2010 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se deschid la Adresa de corespondenta: B-dul Schitu Magureanu, Nr.1, Sector 5, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 151, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.eligibilitatea, Decl. neincadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, Certificat de atestare fiscala plata taxelor si impozitelor, Cazier fiscal al firmei, Certif.particip licitatie oferta independenta, Cal. participant la procedura, Certificatul de inregistrare, Certificatemis de ORC, ultimul bilant, ultima balanta contabil, Informatii generale, Declaratia lista princip. lucrari ultimii 5 ani, Experientasimilara, decl. utilajele, instal, echipam tehnice, declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat , Declaratia privind partea/partile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti , Acord de subcontractare, certificarea operatorului economic privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, Obligatii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Documentatia de atribuire se afla postata in SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer