Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - JOCURI PENTRU COPII ? 5 BUC


Detaliu pentru invitatia numarul 329610
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Lugoj
Numar invitatie: 329610/14.06.2012
Denumire contract: JOCURI PENTRU COPII ? 5 BUC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului LugojCod fiscal: 4527381, Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Telefon: 0256/352240, Fax: 0256/350393
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei, nr.4, jud. Timis, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +40 0256352240, fax: +40 0256350393, persoana de contact: Compartimentul Licitatii si Achizitii Publice Lugoj. Denumirea compartimentului care inregistreaza oferta - Compartimentul Registratura, Relatii cu Publicul (Parter, camera 7).
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: JOCURI PENTRU COPII ? 5 BUC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si montare echipamente de joaca pentru copii. Echipamentele vor fi realizate din materiale care: nu ard sub actiunea directa a flacarii; sunt greu inflamabile; sunt tratate astfel incat sa intarzie procesul de ardere.
II.1.6) CPV: 37535200-9 - Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 774.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1.935, 48 lei. Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita de depunere/primire a ofertelor). Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume de bani (pentru garantiile reduse ca valoare), ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO 79 TREZ 6235006XXX000071, deschis la Trezoreria Lugoj, care se prezinta in original. In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conf. art.278?1, alin. a) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Se constituire (se alege): Printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc.de asig; Dep.la casierie a unei sume de bani (pentru gar. de ex.reduse ca valoare);sau ret.succ.din suma datorata pentru fact.part.In acest caz contr.are oblig.de a deschide, la o unitate a Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in admin.acestuia, un cont distinct la disp.autorit.contr. M.Lugoj. Suma initiala care se depune de catre contr.in contul de disp. astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Pe parcursul indepl.contr., aut.contr.urmeaza sa alim.acest cont de disp.prin ret.succ.din sumele datorate si cuvenite contr.pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in doc.de atribuire. Gar.de buna ex.a contr.se const.la alegere, conf.art.90 din HG 925/2006, cu modif.si compl.ulterioare, resp.HG 1045/2011 care modif.alineatul 3 al art.90 din HG 925/2006;Cuant.gar.de buna ex.a contr.10 % din val.contr.de furnizare fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 prin completarea si prezentarea Formularului 9 si/sau certificat echivalent; In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180. Completarea si prezentarea Formularului nr. 9 din partea tertului sustinator. Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intruna dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.II. Art. 181 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 10; - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.III. Declaratia - Certificat de participare cu oferta independenta, (Formularul A); In cazul ofertei comune, prezentareaFormularului este obligatorie pentru fiecare asociat.IV. Evitarea conflictului de interese - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 ? Formularul B, ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Numele si prenumeleFunctiaIng. Prof. Francisc Constantin BoldeaPrimarIng. Ambrus IoanViceprimarNichita CosminDirector EconomicDan CiucuSecretar MunicipiuEnescu MarioControl Financiar PreventivGalin PetruBirou BugetMitar FlaviusBirou JuridicLazar ConstantinResponsabil Compartiment InvestitiiIvascu NicolaeCompartiment InvestitiiWagner R. CristianResponsabil Compartiment Licitatii si Achizitii PubliceSepsei MirelaCompartiment Licitatii si Achizitii PubliceDamsa AnicaCompartiment Licitatii si Achizitii Publice- Amza Ion, Anucin Bogo Octavian, Baboniu Marius Cornel, Barboni Ioan, Badina Nicu, Bina Aurelia Mihaela, Blidariu Stefan, Corbeanu Adriana Gabriela, Cotolan Voichita Ofelia, Craciunescu Iosif, Gaidos Albin, Galescu Cristian Pavel, Garbea Septimiu Calin, Ilie Rodica Georgeta, Ivan Dragos Sebastian, Pozsar Iosif, Serendan Adrian, Szucs Diana Maria ? consilieri locali. 1. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul);In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. 2. Persoane juridice / fizice straine - Vor depune documente din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social (sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale ? daca este cazul); structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate; Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana, semnat si stampilat de reprezentantul legal.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind situatia economico-financiara: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 193.548 lei. In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro - Se vor prezenta bilanturile contabile 2009, 2010, 2011 insotite de confirmare de depunere la organele competente (se vor prezenta de catre fiecare ofertant / asociat) in copie certificata ?conform cu originalul? de catre ofertant.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similara: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa prezinte minim unul, maxim trei contracte similare, cu o valoare minima (cumulata) de 96.774 lei, exclusiv TVA;
- ofertantul trebuie sa prezinte date despre contract: denumire, beneficiar, autoritate contractanta, durata, perioada, valoarea contractului, pozitia ofertantului in cadrul contractului (contractor principal, contractor asociat, subcontractor).- ofertantul va anexa copii dupa procesul verbal de receptie la terminarea funizarii si dupa recomandarea / certificatul de indeplinire a obligatiilor contractuale pentru contractul prezentat ca experienta similara/profesionalaIn situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Cerinta nr. 2: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii-1 Sudor autorizat ISCIR; - 2 Lacatusi - 1 Responsabil tehnic cu executia ( RTE) in domeniul constructiilor civile; - 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul constructiilor civile - se va prezenta decizia de numire; - 1 Coordonator montaj cu experienta in montaj; - 3 Muncitorinecalificati, Cerinta nr. 3: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevanteCertificat de conformitate ISCIR ?CERT pentru echipamentele de joaca., Cerinta nr. 4: O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetareDotari tehnice: - Generator curent ? 2 buc; - Placa vibratoare ? 1 buc; - Autoutilitara basculanta 3, 5 T ? 1 buc; -Autoutilitara 5 T ? 1 buc;
- Incarcator frontal ? 1 buc; Motosfredel D20/D35 ? 1 buc; - Betoniera ? 1 buc; Cerinta nr. 1Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer