Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - KIT REACTIV COMPATIBIL SAU ECHIVALENT CU ANALIZOR GEM PREMIR 3000 (75 TESTE)


Detaliu pentru invitatia numarul 348471
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Numar invitatie: 348471/13.06.2013
Denumire contract: KIT REACTIV COMPATIBIL SAU ECHIVALENT CU ANALIZOR GEM PREMIR 3000 (75 TESTE)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: +40 262205100-2369, Fax: +40 262276358
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: KIT REACTIV COMPATIBIL SAU ECHIVALENT CU ANALIZOR GEM PREMIR 3000 (75 TESTE)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: KIT REACTIVI COMPATIBIL SAU ECHIVALENT CU ANALIZORUL GEM PREMIER 3000LEIDenumire produsCant.EstiminCant.Estim PU Estim Fara TVACant.EstimaxCant.Estimax4 luni min24 lunimax.cartus pentru 75 determinari KIT 6 38450027000 171000
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 27, 000 - 171, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie de 2.500, 00RONOfertantii care depun oferte vor afisa OBLIGATORIU in SEAP dovada constituirii garantiei pentru participare, scadenta pana la data limita de depunere a ofertelor, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3). Garantia de participare va fi trimisa si in original de catre toti operatorii economici care depun oferta la adresa mentionata mai jos. In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea acestui document in format electronic prin intermediul SEAP, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (4), dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURA Spitalului Judetean de Urgenta ??dr Constantin Opris?? Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, de Luni ?Vineri intre orele 7-15, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii : ?CERERE DE OFERTE REACTIVI COMPATIBIL SAU ECHIVALENT CU ANALIZORUL GEM PREMIER 3000 (75 TESTE) ? impreuna cu inscriptia "A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE precizata in invitatiade participare.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: -prin scrisoare de garantie bancara-In numerar, prin depunere la casieria spitalului-prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditataIn caz ca se vor depune oferte si din alte tari decat Romania, cursul valutar care va sta la baza intocmirii garantiei de participare, este cursul BNR din data de 10.05.2013, respectiv 1Euro = 4.3241 LEI (RON) De asemenea, ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat (1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 din sectiunea Modele de formulare.Cerinta nr. 2DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 3 din Modele de formulare.Cerinta nr. 3DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.4 din Modele de formulare.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea : Ec. Pintea Sorina-ManagerEc. Checiches Marcela ? director finaciar contabilDr.Pop Calin-Medic primar Sef Sectie CardiologieAs.Pr.Barboloviciu Gina-As.Sef.CardiologieAs.Pr.Filip Aurelia-Asistent Cordonator USTACCEc. Ing. Maar Gabriela ?Sef Birou Achizitii PubliceJr. Horgos Alize-Birou LegislativEc.Ing. Santa Ionel - Birou Achizitii PubliceCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Modele de formulare.Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr. 1Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare trebuie sa aiba valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Documentele solicitate se pot depune in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ca trebuie marcate ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Certificatul Constatator emis de ORC : informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Certificatul trebuie prezentat in original sau copie legalizata sau xerocopie certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Mostre: 1 bucataSe va prezenta o mostra din produsul ofertat.Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator sa se prezinte ca etalon.Cerinta nr. 2Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE Cerinta nr. 1Furnizorul trebuie sa aiba implementat un sistem de certificare a calitatii conform normelor internationale ISO 9001:2008 EN.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer