Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Kitt-uri, reagenti program strategic si cofinantat


Detaliu pentru invitatia numarul 322963
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR NEAMT
Numar invitatie: 322963/28.03.2012
Denumire contract: Kitt-uri, reagenti program strategic si cofinantat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR NEAMTCod fiscal: 2613532, Adresa: STR. AL.TIPARULUI, NR.12, Piatra-Neamt, Telefon: 0233/223259, Fax: 0233/226490
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. AL.TIPARULUI, NR.12, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610263, telefon: +40 233223259, fax: +40 233226490, persoana de contact: CRISTINA ALINA BOTEZATU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DSVSA NEAMT, STR. AL.TIPARULUI, NR.12, Piatra-Neamt, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Kitt-uri, reagenti program strategic si cofinantat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare produse de uz veterinar pentru testarea in laborator a pestei porcine, leucozei, paratuberculozei, brucelozei si anemiei infectioase ecvine.
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 892 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art.86 alin (1) din HG 925/2006. Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (30 zile).Perioada de valabilitate se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelor in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare in conditiile art.2781 alin (1).Nota: Cand ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare sub forma scrisorii de garantie bancara, acest document trebuie sa fie intocmit conform formularului din Sectiunea III ?Formulare?. 2.Viramentul bancar in favoarea DSVSA NEAMT, se poate realiza in urmatorul cont de virament RO05TREZ4915005XXX000131 deschis la Trezoreria Piatra Neamt.OP reprezentand constituirea garantiei de participare va fi depus, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Operatorul economic va depune diligentele necesare constituirii garantiei de participare tinand cont ca termenul dintre data depunerii si confirmarea in extrasul de cont alunitatii este de (patru) zile lucratoare.Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar pentru virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre organismul mai sus mentionat.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.LOTUL 1 - 180 lei; LOTUL 2 - 180, 60 lei; LOTUL 3 - 59, 25 lei; LOTUL 4 - 141, 57 lei; LOTUL 5 - 5, 50 lei; LOTUL 6 - 102, 00 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 5% din pretul contractului fara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 2, 5% din pretul contractului fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.12A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Formularul nr.12B ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12 C;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta - Formular 4;Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazuite la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz contrar urmand a fi exclusi de la participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cristina Botezatu, Adina Baranguta, Liliana Ciubotariu.Formularul ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificat constatator - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copielegalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obectulde activitate al societatii emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate furnizarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie prin corespondent in cod CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Autorizatie de comercializare Certificat ISO sau echivalent ofertant privind sistemul de management al calitatii pentru produsele de diagnostic precizate in caietul de sarcini (produse medicale ?in vitro?)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer