Achizitie publica - Kituri, reactivi si consumabile de laborator necesare pentru programul strategic
Detaliu pentru invitatia numarul 348039
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348039/05.06.2013
Denumire contract: Kituri, reactivi si consumabile de laborator necesare pentru programul strategic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Diagnostic si Sanatate AnimalaCod fiscal: 4316171, Adresa: Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 374322000, Fax: +40 214113394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala, Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050557, telefon: +40 374322000, fax: +40 214113394, persoana de contact: Ec. Candea Adrian Sergiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala, Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti, secretariat, etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Kituri, reactivi si consumabile de laborator necesare pentru programul strategic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul prevede achizitionarea de Kituri, reactivi si consumabile de laborator necesare pentru programul strategic, cuprinse in 86 de loturi conform cu numerotarea din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 451.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui numai pentru loturile ofertate.Se va constitui si prezenta in conformitate cu prevederile art. 86 alin 1) din HG. Nr. 925/2006. Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR pentru data de: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 2 % din valoarea estimata a contractului fara TVA, valabila 60 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor.(cont de garantii IDSA - RO 20 TREZ 705 5005 XXX 003665 deschis la trezoreria sectorului 5)Autoritatea Contractanta va avea dreptul de a retine garantia in cazurile prevazute la art. 87, alin. (1) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Operatorii din categoria intreprinderiilor mici si mijlocii vor trebui sa fac dovada ca beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire, prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, pentru garantia de participare si garantia de executie.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completatile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Contul de garantie al IDSA ? RO 20 TREZ 705 5005 XXX 003665 deschis la trezoreria sectorului 5.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele: - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? Formular nr. 3- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 4- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 5- Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular nr. 6- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 7; Persoanele ce detin functii de decizie: Director ? Conf. Univ. Dr. Nicolae Stefan, Director Adjunct Tehnic ? Dr. Constantin Lupescu, Sef Serviciu Economico-Administrativ ? Ec. Daniela Garbu, ConsilierSuperior - Cristina Cernea, Dr. Popescu Alina, Dr. Vlad Serafim, Dr. Florina Dumitrescu, Dr. Vlaicu Viorica, Dr. Tamba Paula, Dr. Razvan Motiu, Dr. Emanuela Gutu, Dr. Adriana Ragalie, Ch. Hotoiu Crina. Ch. Cristina Diaconu, Ch. Adriana Panchiosu, Dr. Elena Talmaciu, Dr. Doru Hristescu, Dr. Adriana Orasanu, Dr. Dragos Boncea, Dr. Simona Leau, Dr. Gheorghe Gheorghe, Nicoleta Scriba, Ec. Candea Adrian Sergiu, Ec. Mihaela Georgescu, Ec. Surlica Gheorghita.- Certificat atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de ANAF (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat, precum si taxele locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Toate aceste formulare vor trebui semnate de persoana autorizata sau imputernicita, cu numele in clar, semnatura si stampila societatiiModalitatea de depunere a documentelor este conform art. 5 din Ordinul 509/2011 dupa cum urmeaza: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantul trebuie sa prezinte: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent (original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul); in etapa de evaluare a ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa transmita documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ? Formularul nr. 9, Cerinta nr. 2Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa livrarea produselor similare.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr. 3Solicitare mostreSe solicita mostre, dupa cum urmeaza: Lot 7 ? pozitia 3Lot 10 ? pozitia 2 si 3Lot 13 ? pozitia 2Lot 14 ? pozitia 2 si 4Lot 37 ? pozitia 3Lot 58 ? pozitiile 1, 2 si 7Lot 59 ? pozitiile 1, 3, 4, 5 si 7.Lot 60 ? pozitiile 1, 2, 3, 4, 5, 6 si 7Lot 61 ? pozitiile 1, 3, 4, 6 si 9Lot 62 ? pozitiile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 si 10Lot 65 ? pozitia 1Lot 66 ? pozitiile 1 si 2Lot 67 ? pozitiile 1, 2, 3 si 4Lot 68 ? pozitiile 2, 3, 4 si 5Lot 69 ? pozitiile 1, 2, 3, 4, 5 si 6Lot 82 ? pozitiile 1, 2, 3 si 4Lot 83 ? pozitiile 1, 2, 3, 4, 5 si 6Lot 84 ? pozitiile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 si 8Lot 85 ? pozitiile 1, 2 si 8Lot 86 ? pozitiile 2, 3 si 8 Cerinta nr. 1Certificat de calitate ISO 9001:2008 al ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau la sediul IDSA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 13:54