Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Laborator mobil cu remorca si dotari


Detaliu pentru invitatia numarul 340795
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Numar invitatie: 340795/10.12.2012
Denumire contract: Laborator mobil cu remorca si dotari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTICod fiscal: 4337344, Adresa: str. traian, nr. 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0372521137, Fax: 0372521172; 0372521152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Laborator mobil cu remorca si dotari
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consiliul Judetean mehedinti este beneficiarul proiectului ?Managementul resurselor biologice si geologice la nivel european si constientizare publica in Geoparcul Platoul Mehedinti? cu codul SMIS-CSNR 37298 finantat prin Programul Operational Sectorial Mediu, incadrandu-se in Axa Prioritara 4 - Implementarea sistemelor adecvate de management pentru protectia naturii, Domeniu major de interventie - Dezvoltarea infrastructurii si a planurilor de management pentru protejarea biodiversitatii si Retelei Natura 2000.Conform bugetului si Planului de achizitii al proiectului, Consiliul Judetean Mehedinti doreste achizitionarea unui laborator mobil cu remorca si dotari pentru realizarea actiunii de monitorizare a speciilor si habitatelor din Geoparcul Platoul Mehedinti, in scopul imbunatatirii managementului si atingerii obiectivelor de conservare a biodiversitatii.
II.1.6) CPV: 34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 757 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2300 lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data limita de primire / depunere a ofertelor si trebuie prezentata in original. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Instrument de garantare in conditiile HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca ofertantul se afla in situatia descrisa la art 278^1din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si autoritatea contractanta va solicita retinerea sumei de 1197 lei. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Urmatoarele documente trebuie sa fie prezentate scanate in SEAP stampilate si semnate de reprezentantul legal.1.Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ?Formular anexat.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul anexat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document in care va face referire numai la lit.a), c) indice 1 si d).3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant si /sau tert sustinator)trebuie sa completeze ? Formularul anexat Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt prezentate in continuare, depun aceasta declaratie: Presedinte ? IOAN ADRIAN DUICU, Vicepresedinte ? MAZILU LIVIU Vicepresednte ? GEORGESCU ALADIN GIGI, ing.Strinoiu Bogdan - manager proiect, Manea Ion ? Compartiment Achizitii Publice, consilierii judeteni: Alexe Virgil, Baboniu Nastasia Sanda, Badanoiu Adriana, Balanescu Alexandru, Balu Marius, Biriboiu Oana Adriana, Dracea Florin Ionut, Draghici Adrian, Dumitrache Claudiu, Firu Stela, Floari Gheorghita, Manofu Silviu Eugen, Mazilu Ionela, Munteanu Marcel, Negru Ionica, Nicolicea Tiberiu Alin, Nicolicioiu Cristian Sorin, Nistorescu Sever Cristian, Nodit Andi, Piciorus Valentin Eugen, Popescu Doru, Scarlat Florin Dan, Sibinescu Ionut, Spataru Nelu Eugen, Steanta Dumitru Cosmin, Tatormi Valentin, Tufis Ion, Tutu Ecaterina).4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa- Formularul anexat.5.Declaratia privind concordanta participarea la procedura cu regulile de concurenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul anexat.6.Certificat de atestare fiscala privind persoanele juridice eliberat de Ministerul Finamtelor Publice.7.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. NOTA referitoare la certificatele de la punctele 6 si 7: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibiltatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local inconfomitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului care sa contina informatii ce trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor (copie conform cu originalul) avand ca obiect de activitate furnizare.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (copie conform cu originalul) avand ca obiect de activitate furnizare.In etapa evaluarii ofertelor , se vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, se accepta si copie conforma cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat are obligatia sa prezinte acest document. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Pentru persoanele juridice/fizice straine, se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta la din punct de vedere professional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, in original sau copie conf. cu originalul.In etapa de evaluare se solicita doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea ocmunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minim 239514, 00 lei. Formular 11- ?Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri? - Declaratie privind cifra medie de afaceri rezultata din activitatea desfasurata in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani confirmata de un auditor financiar
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia de a prezenta lista cu principalele produse livrate in ultimii 3 ani. O lista a principalelor produse livrate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante produse livrate. Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document / certifificat prin care sa se confirme livrarea unor produse similare in valoare de cel putin 119.757, 00 lei fara TVA Se va prezenta Formularul 12 ? Declaratie privind lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie conform cu originalul sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer