Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Laborator pentru controlul calitatii apei si imprejmuire localitatea Bazias, judetul Caras - Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 330067
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Numar invitatie: 330067/21.06.2012
Denumire contract: Laborator pentru controlul calitatii apei si imprejmuire localitatea Bazias, judetul Caras - Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIUCod fiscal: RO 23886365, Adresa: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Telefon: 0251.426655, Fax: 0251.427597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Romania, cod postal: 200738, telefon: +40 251426655, fax: +40 251427597, persoana de contact: GABRIEL MÜLLER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Laborator pentru controlul calitatii apei si imprejmuire localitatea Bazias, judetul Caras - Severin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Este executia lucrarilor de constructii-montaj pentru obiectivul de investitii ?Laborator pentru controlul calitatii apei si imprejmuire, localitatea Bazias, judetul Caras-Severin?.Regimul de inaltime P+M, fundatie din beton armat, zidarie caramida GVP cu stalpi si centuri din beton armat, invelitoare din tigla.
II.1.6) CPV: 45214610-9 - Lucrari de constructii de cladiri de laboratoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 417, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare: 28000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 (*actualizata*) si in conformitate cu prevederile art. 278 1 din O.U.G. nr.34/2006 (*actualizata*). b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO54TREZ2915005XXX005732, deschis la Trezoreria Municipiului Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare va fi transmis si la sediul autoritatiicontractante (in original in cazul scrisorilor de garantie sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata), insotit de scrisoarea de inaintare (Formular 1). Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.(3) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea (fara T.V.A.) a contractului.Garantie de buna executie a contractului de lucrari se constituie conform art. 90 din H.G. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Perioada de garantie este de 24 luni, de la data procesului verbal la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulteriare (Formular 3), Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular4), Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul general consolidat, la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele(original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul"), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele (original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul"), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( Formular 5), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire, respectiv dr. ing. Talau Marin - Directorul autoritatii contractante, ec. Tonica Cristian - Director Economic, cj. Bece Ramona, Presedintele si/sau membrii comisiei de evaluare ( Mihai Mircea - Sef serviciu Investitii ANAR, Müller Gabriel - Sef serviciu Investitii ABA JIU, tehnician Barbu Adrian - serviciu Investitii ABA JIU, Graure Ionut - Compartiment Achizitii, Vasilescu Ion - consilier Birou Juridic si Contencios )), Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular 7) Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.(original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul")Obiectul contractului, respectiv lucrari de constructii, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.CPentru persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei)ani financiari incheiati, care trebuie sa fie egala sau mai mare de 2834000 lei (fara T.V.A.)Cursurile valutare medii ce se vor utiliza la calculul cifrei medii de afaceri inechivalent euro se regasesc pe site-ul www.bnro.ro.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % vaprezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprieraspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte case incadreaza in categoria IMM-urilor.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatiaeconomica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare aresurselor tuturor membrilor grupului., bilantul contabil si anexele pentru ultimul an financiar incheiat , vizate siinregistrate la organele in drept; acestea vor fi prezentate in copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pe fiecare pagina si avand mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Suma valorilor/cantitatilor de lucrari executate, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic prin care sa se confirme executarea lucrarilor sa fie in valoare de cel putin1417000 lei(fara T.V.A.). Se solicita copii dupa informatiile relevante dincontractul/contractele respectiv/respective in indeplinirea contractului/contractelorrespectiv/respective., informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de caredispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Pentru responsabilul cu controlul calitatii se vor prezenta dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii si decizia interna de numire a acestuia., o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Se vor prezenta diplome, CV-uri, autorizatii ale personalului propus pentruindeplinirea contractului, - participarea personalului responsabil in cel putin un proiect similar;
- sef santier cu experienta profesionala in executia de lucrari de constructii;
- responsabil tehnic cu executia atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului;, o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;, informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care oferta include subcontractanti, se va completaformularul 16 cu denumirea ubcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executasubcontractantul/subcontractantii. Societatile ofertante vor prezenta certificate emise de organismeindependente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatiiISO 9001/2008 - copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?, Societatile ofertante vor prezenta certificate emise de organismeindependente care atesta respectarea standardelor de protectia mediuluiISO 14001/2001 ? copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer